Music by The Refusers

Wednesday, January 25, 2012

Eine Quelle der Alternative News In der deutschen Sprache.

German - Austria Alps
Eine Quelle der Alternative News In der deutschen Sprache.

Da ich eine große Anzahl von Lesern in Deutschland haben, Österreich, der Schweiz und anderen Orten auf dem Planeten, dachte ich, ich würde diese Quelle der alternativen Nachrichten zur Verfügung deutsche Muttersprachler machen.


A Source of Alternative News In The German Language.

Since, I have a large number of readers in Germany, Austria, Switzerland and other places on the planet, I thought I would make this source of alternative news available to Native German Speakers.

http://www.globalresearch.ca/index.php?context=otherLang&langId=6

1 comment:

The Nature Jotter said...

beautiful pics! I'm italian and i love Alps!